Nästa steg är tillvägagångs-lista

När man har gjort målen man ska nå, måste man göra en lista för hur man ska nå dit. Tidigare publicerade jag ju min mållista till hur jag ska gå ner i vikt, här kommer min tillvägagångs-lista;


- Bara äta 1600 kcal/dag.

- Träna 3-4 dagar/vecka på gym.

- Ta promenad eller joggingtur 3-4 ggr/vecka.

- Vill jag äta snask eller dricka vin får jag ta ett extra träningspass samma dag.

- Lördag får jag ta godis eller ett glas vin utöver min vanliga kcal-diet.


Jag rekomenderar inte alla att göra som mig. Jag har ett stillasittande jobb, så jag förbränner mindre på grund av detta. Sen äter jag egentligen förlite kalorier för hur mycket jag tränar, men mitt mål är ju att gå ner i vikt. Jag är inte brydd om att bygga muskler. ^^ Sen kommer jag öka på kalorier allt eftersom jag når mitt mål. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0