I like to list it, list it.

ALLMÄNA UPPGIFTER

Namn
: Kattis Eva Jakobsson

Kallas för: Kattis

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, teoretisk och okreativ. :)

Piercingar: Öronen, övriga har jag låtit växa ihop.

Tatueringar: Snart

Längd: 1.70

Skostorlek: 37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Bara just efter solning.

Motto: Du ångrar bara det du inte gjorde.

Kär? Joå.

ÖVRIGA FRÅGOR


Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja visst, om jag vore rikast i världen skulle jag ha stuga i norbotten, hus i alla världsdelar och lägenheter i de flesta intressanta städer. Men nu är inte det faktum, utan jag får nöja mig med min lilla lägenhet. ^^

Tycker du att du är attraktiv? I vissa vinklar, om man blundar med ena ögat. ;)

Dricker du? Det mesta, men föredrar vin & champange.

Röker du? Helst inte. Den här tiden på året är det bara sinnesjuka som fortsätter, vem går frivilligt ut i -10 för en cigg?! Inte jag.

Vilket schampo använder du? Det som luktar godast.

Vilken parfym använder du? Ralph Lauren, Britney Spears och Carolina Gynning.

Vad är du rädd för? Fötter, bakterier och allmänna toaletter.

Gillar du att tvätta? Jag älskar det! Älskar även att städa, diska och putsa fönster. Who does?

Gillar du berg- och dalbanor? Gillar du ond nacke och värkande ländrygg? Nej, inte jag heller.


SENASTE


Filmen du hyrde?
The proposal, en film riktat mot medelåldern. Förutsägbar och lyckligt slut. Blödiga jag grät hela slutet ändå. ^^

Filmen du köpte? Det var 10 st samtidigt. Mest action.

Låten du hörde: Hungry like the wolf.

Låten du laddade ner? Laddar inte ner, spotify räcker för mig.

Personen du ringde? Väckte Älsklingen från skönhetssömnen då jag upptckte att jag glömt matlådan i hallen. ^^

Personen som ringde dig? Mamma. :)

TV-program du såg? How I met you're mother.

Person du tänkte på? Johanibaun


FAVORIT


Låt:
Iris - Goo goo dolls, Vår sista dans - Melissa Horn

Sak att göra: Resa.

Sport: Innebandy

Dryck: Champange

Kläder: Ett linne och ett par snygga jeans. (Om jag ska vara ärlig består favorit-klädseln av mjukisdress.^^)

Film: 300.

Bil: En svart.

Serie: How I met you're mother, Ensam mamma söker, Desperete Housewives. Etc. Till skillnad från blondinbella har jag en tv, och jag gillar att kolla på den. :D


HAR DU NÅGONSIN


Gråtit över en pojke?
Har man inte gråtit över en pojke i min ålder har man inte levt.

Gråtit över en flicka? Ja, alla är inte snälla här i världen.

Ljugit för någon? Att svara nej vore lögn.

Varit i slagsmål? Jag har blivit utsatt för det, aldrig startat. ^^

Blivit arresterad? Nix.

Träffat någon från internet? Nja..


ANTAL


Gånger du varit kär?
Två

Gånger ditt hjärta brustit? En gång

Hjärtan brustet på grund av dig? Någons, någon gång.

Tjejer du kysst? 1-2, man måste ju prova. ;)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ 0 som räknas. :D


SENASTE


Boken du läste?
Nej, pappa snälla. Bra bok!

Personen du fick e-mail av? Våran katt-uppfödare.

Personen du fick brev av? Får mest räkningar nu förtiden. :D Men det senaste brevet måste ha varit ett vykort från en liten flicka i Finland, som hittat en flaskpost som jag kastat i älven här i Kalix, för cirka 13-15 år sen. ^^

Personen du fick sms av? Stefan

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I somras

Saken du köpte? Förmodligen mat eller godis. Pryl; Jeans

ONÖDIG FAKTA


Vad har du gjort idag?
 Vaknat, nästan försovit mig, glömt lunchlådan hemma, ställt bilen vid en stolpe där säkringen gått, halkat och nu sitter jag på jobbet. En del hungrig.^^

Brukar du svära mycket? Inte mycket, men ibland.

När stiger du upp på morgonen? Om jag inte jobbar och tivngas kliva upp brukar jag stiga upp mellan 9-10.

Vad har du på dig? Jeans, linne, farfarströja och uggs.

Vad ska du göra ikväll? Någon slags middag, gym och förhoppningsvis lite bakning också.

Vad är du allergisk mot? Ingenting, vad jag vet.

Var har du ont? I magen, as always.

Använder du hårspray? Alltid! Med blonda, nordiska hår är oerhört fjunigt, och blir oerhört elektriskt utan spray.

Kan du stå på händer? Eventuellt, men inte utan skador.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark.

Salt eller socker? Socker! :D

Gillar du ketchup? Nej, vet andra kalorier jag hellre stoppar i mig. ^^

Är du glad nu? Min dag har inte börjat bra direkt.

Var du glad igår? Min dag var inte särksilt bra igår heller.

Vad dansar du till? Allt som låter.

Stockholm är? en av världens mysigaste huvudstäder. 

Kan du sjunga? Absolut inte! Men jag sjunger lika glatt för det. :)

Spaghetti eller makaroner? Beror på vad som serveras till.

Land du vill besöka? Nästan alla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0