Bikini.nip.slip.kankse.nej.okej.





Jag är på bikini-jakt men tycks inte hitta något som passar. Jag vill ha färg och mönster. Men mina bröst tycks vara för stora, de vill på och hoppa ur.. Alla tycks vilja ha bandå-överdelar, men det tycker ja känns lite "förra.året". Så jag vill ha en mönstrad trekantsbh, utan bygel! I år slipper vi push-up, yaay! V-baddräkten är ju också het, men jag vet inte. Inget passar ju ändå. Någon som har ett tips på ett ställe som säljer lite större trekants-bikinisar?

Kommentarer
Postat av: Bloggar24.

bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi har även intervjuer med stora bloggerskor. Vi söker just nu en modebloggare som ska bli skribent hos oss, sök in idag! / bloggar24

2010-05-27 @ 14:45:54
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0