God jävla morgon

Godmorgon bloggen. Detta är årets värsta dag, inte så svårt att bli det, så här i början av året.
Hur-som-helst, dagen börjar med att jag nästan försover mig. Trötthets-virrig i morgonstressen glömmer jag dagens lunch i hallen. Märker det först på jobbet. Suck. Oturen fortsätter när jag parkerar bilen vid en motorstolpe som säkringen har gått på. Vilket innebär att min bil inte får någon motorvärme, eller kupevärme, i minus 20 grader. Suck igen. Hoppas den startar. Sen när jag försöker fly kylan halkar jag och slår armbågen. Suck.

Så här sitter jag hungrig som satan. Hade tänkt köpa en chokladbit ur godismaskinen på jobbet. Men såklart är den tom. Suck.

Hoppas dagen utvecklar sig i en annan anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0