Du tar 2 platser, du väger som 2, du betalar som 2.

 

Kritiken har ju rasat mot Finnair sen de gått ut med att de funderar att ta dubbla priset för överviktiga.

- Ska jag straffas för att jag har en sjukdom som kallas fetma, illa grät en tjockis i TV4:s nyheter.

Du har ingen sjukdom, du har ett sjukligt beteende. Du har ätit några nattmackor för mycket, tränat för lite och ätit för mycket snask. Och om det är en sak jag hatar så är det att hamna bredvid en fet person på buss, tåg eller flygplan. Då inkräktar deras lår på mitt säte, jag tvingas tränga in mig i hörnet på sätet. Och ändå tar våra lår vid varandra. Jag hatar främmande lår som klibbar mot mina, så därför tycker jag såhär;

Du är dubbelt så stor, du tar dubbla säten, det är inte mer än rätt att du betalar dubbelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0