Din inkompetenta telefonist, varför kan du inte agera vd för min skull.

Människor är verkligen fega varelser. Som ni vet jobbar jag som telefonist och får ta en hel del skit dagligen. Oftast bara för att den personen de söker inte svarar, eller för att jag inte kan hjälpa. Och de personer som blir otrevliga vågar aldrig ta en diskussion eller liknande. De brukar säga något förolämpande och sen direkt lägga på. Så beter sig en feg människa.

Samma är det i debatter, de rygglösa förolämpar när argumenten tar slut. Så gör man inte, jag hatar det. Plus att de är de lugna som går vinnande ur varje debatt eller diskussion. Och att kalla mig ikompetent bara för att jag, i växeln, inte kan trolla bort deras inkassoskuld är väl att gå lite för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0