Rock Band

                        
Igår lirade jag trummor på rock band som aldrig förr. Jag rockade!
Idag har jag träningsverk i högerhanden, hihi. Vilket blir oerhört plågsamt iom att handen ständig tvingas knappra på tangentbordet. (Jobbar framför datorn för er som inte visste det.) 

Note to myself; Rocka inte trummor innan arbetsdag, iaf inte så intensivt. Det kan leda till plågsam pina dagen efter.
Plus att jag inte ska sjunga dagen innan heller, man blir så hiskelit hes då. Jobbit när man ska prata i telefon på jobbet. ^^

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, nu får du sluta med det där spelet! Jag kan ta över det en stund om du vill? ;)

2010-01-15 @ 13:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0