Nytt liv!

Idag ska jag börja ett nytt liv. Jag ser alla andra smala människor och blir avundsjuk. Nu blir det skillnad på det, jag ska bli en smal människa! ByeBye lovehandels och valkar. För att motivera mig sjäv publicerar jag allt på  bloggen.

Bland det första man ska göra är en mållista. Såhär ser min ut;

- Gå ner till 52-54 kg.

- Tighta upp kroppen via styrketräning.

- Fixa min hållning via styrketräning.

- Äta bra & nyttigt

- Hitta en hållbar och hälsosam livsstil


Jag tänker inte svälta mig själv, inte heller gå ner så mycket att jag tappar mina kvinnliga former. Jag vill inte se anorektisk ut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inför beach 2010? ;)

2010-01-18 @ 14:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0