27 kräver fyndiga åtgärder

Rekodkall kyla i norra Sverige och vi har tomt kylskåp. Eftersom bilen kräver minst 2 timmar i motorstolpe vid 27 minusgrader var den inget alternativ när gubben och jag kollade efter middagsmat. Att handla mat kändes inte lockande. Plus att maten skulle honna frysa sönder innan vi kom hem. Så vi pälsade på oss och gick till närmsta pizzeria. Gott & Flott. Jag är precis hemkommen, sitter med godisskålen i knät och tittar på "den trettonde krigaren", verkar inte som någon toppenfilm direkt.



Påpälsad och redo för den 5 min långa promenaden. Givetvis hade jag handskar också, har inte hunnit ta på dem där dock. :) Och tro mig, alla kläder behövdes. Tur man har en varm vinter-dress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0